loading...

کارکردهای مدیریت

بازدید : 415
يکشنبه 3 اسفند 1398 زمان : 19:13

35 - وﻗﺘﯽ ﺑﺮای ﮐﺴﯽ ﭘﯿﻐﺎم ﺗﻠﻔﻨﯽ ﻣﯽﮔﺬارﯾﺪ ﺣﺘﻤﺎ در اﻧﺘﻬﺎ ﻧﺎم و ﺷﻤﺎره ﺗﻤﺎسﺧﻮد را ﻣﺠﺪداً ﺗﮑﺮار ﮐﻨﯿﺪ 36 - ﭘﯿﻐﺎم ﺿﺒﻂ ﺷﺪه ﺑﺮروی دستگاه منشی تلفن را بنا به ضرورت عوض کنید

37 - از ﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﺘﺨﺼﺼﺎن ﺑﺮای ﺑﻬﺮه ﺑﺮداری ﺑﻬﯿﻨﻪ از ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی اﻃﻼﻋﺎت(IT ) اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﯿد 38 - ﺷﯿﻮهﻫﺎی ﺟﺪﯾﺪ ﺑﻬﺮه ﺑﺮداری از اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ را آزﻣﺎﯾﺶ ﮐﻨﯿﺪ 39 از وﯾﮋﮔﯽ«ﭘﺎﺳﺦ» e-mailﺑﺮای ﺗﺴﺮﯾﻊ در ﭘﺎﺳﺦ ﮔﻮﯾﯽ ﺑﻪ ﭘﯿﺎمﻫﺎ اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﯿﺪ 40 - ﻫﻨﮕﺎم ﻧﻮﺷﺘﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﯾﺎ ﮔﺰارش ﺧﻮاﻧﻨﺪه را پیش روی خود تصور کنید

41 - ﻧﻮﺷﺘﻦ ﭘﺎﺳﺦﻫﺎی ﻋﺎدی و روزﻣﺮه را ﺑﻪ ﻋﻬﺪه ﯾﮑﯽ از دﺳﺘﯿﺎران ﺧﻮد ﺑﮕﺬارﯾﺪ

42 - از ﻟﻐﺎت ﭘﯿﭽﯿﺪه، ﻏﯿﺮ ﻣﺼﻄﻠﺢ، ﯾﺎ ﻣﺒﻬﻢ اﺳﺘﻔﺎده ﻧﮑﻨﯿﺪ ﺑﻪ ﮐﺎر ﺑﺮدن اﯾﻦ ﻗﺒﯿﻞ ﻟﻐﺎت درک ﻣﻨﻈﻮر را ﺑﺮای ﺧﻮاﻧﻨﺪه دﺷﻮار ﻣﯽ کند 43 - ﻗﺒﻞ از ﻧﻮﺷﺘﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﻓﮑﺮ ﺧﻮد را ﻧﻈﻢ ﺑﺪﻫﯿﺪ و در ﺻﻮرت ﻟﺰوم ﯾﺎدداﺷﺖ ﺑﻨﻮﯾﺴﯿﺪ 44 - دادن آزادی ﻋﻤﻞ ﺑﯿﺶ از ﺣﺪ ﺑﻬﺘﺮ از ﺳﻠﺐ ﺑﯿﺶ از ﺣﺪ آن اﺳﺖ 45 - از ﺗﻮﺟﯿﻪ ﺑﯿﺶ از اﻧﺪازه ﮐﺎرﮐﻨﺎن اﺟﺘﻨﺎب ﮐﻨﯿﺪ ﺗﺎ آﻧﻬﺎ ﻓﺮﺻﺖ اﺳﺘﻔﺎده از اﺑﺘﮑﺎر ﻋﻤﻞ ﺧﻮد را داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ 46 - اﮔﺮ اﺣﺴﺎس ﮐﺮدﯾﺪ ﮐﻪ ﻧﺤﻮه ﺗﻮﺟﯿﻪ ﭘﺮوژه ﻣﺆﺛﺮ ﻧﺒﻮده اﺳﺖ، ﺑﻼﻓﺎﺻﻠﻪ ﯾﮏ ﺟﻠﺴﻪ ﺗﻮﺟﯿﻬﯽ دﯾﮕﺮ ﺗﺮﺗﯿﺐ دﻫﯿﺪ 47 - از ﮐﻠﯿﻪ ﻣﺪﻋﻮﯾﻦ ﺑﺨﻮاﻫﯿﺪ ﺑﺎ آﻣﺎدﮔﯽ ﮐﺎﻣﻞ در ﺟﻠﺴﻪ ﺣﺎﺿﺮ ﺷﻮﻧﺪ

48 - ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﮐﻪ «ﺟﻠﺴﻪ ﺧﻮب» ﺟﻠﺴﻪ‌‌‌ای اﺳﺖ ﮐﻪ ﻧﺘﺎﯾﺠﯽ را در ﺑﺮ داﺷﺘﻪ اﺳﺖ 49 - ﺑﻪ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺎرﻣﻨﺪان ﺧﻮد ﮔﻮش دﻫﯿﺪ. از ﻃﺮﯾﻖ ﻣﺮﺑﯽﮔﺮی ﯾﺎ ﻣﺸﺎوره ﻣﯽﺗﻮان ﺑﻪ راه ﺣﻞﻫﺎی ﻣﻨﺎﺳﺒﯽ ﺑﺮای رﻓﻊ ﻧﺎرﺿﺎﯾﺘﯽ دﺳﺖ ﯾﺎﻓﺖ 50 - ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﺸﮑﻼت ﮐﺎرﻣﻨﺪان ﺧﻮد ﻫﺸﯿﺎر ﺑﺎﺷﯿﺪ. اﯾﻦ ﻣﺸﮑﻼت ﺑﺮ ﻋﻤﻠﮑﺮد آﻧﻬﺎ ﺗﺄﺛﯿﺮ ﮔﺬار ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﺑﻮد 51 - ﮐﻠﯿﻪ اوراق ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ را ﻗﺒﻞ از شروع جلسه توزیع کنید

52 - اﮔﺮ ﺟﻠﺴﻪ‌‌‌ای ﻋﻤﺪﺗﺎً ﺑﺮای ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮی ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺷﺪه اﺳﺖ، ﺳﻌﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﺣﺘﻤﺎً ﺑﻪ اﺗﺨﺎذ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻣﻨﺘﻬﯽ ﺷﻮد 53 - اﮔﺮ ﺷﻤﺎ رﯾﺎﺳﺖ ﺟﻠﺴﻪ را ﺑﺮ ﻋﻬﺪه دارﯾﺪ، از اﯾﻦ ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ ﺑﻪ ﻧﻔﻊ ﺧﻮد اﺳﺘﻔﺎده ﻧﮑﻨﯿﺪ 54 - درﺻﻮرت ﻣﻘﺘﻀﯽ از ﺷﻮﺧﯽ و ﻣﺰاح ﺑﺮای رﺳﯿﺪن ﺑﻪ اﺗﻔﺎق ﻧﻈﺮ اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﯿﺪ 55 - ﺣﺘﻤﺎ ﻣﺤﺪوده زﻣﺎﻧﯽ ﻫﺮ ﯾﮏ از ﻣﻮﺿﻮﻋﺎت دﺳﺘﻮر ﺟﻠﺴﻪ را رﻋﺎﯾﺖ ﮐﻨﯿﺪ 56 - ﺑﻪ ﺟﺎی ﻃﻮﻻﻧﯽ ﮐﺮدن ﺻﺤﺒﺖ ﺳﻌﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﺳﺨﻨرانی خود را قبل از پایان وقت خاتمه دهید

57 - ﭘﺸﺘﯿﺒﺎن ﻫﺎی ﻓﯿﺰﯾﮑﯽ(ﯾﺎ ﺣﺪاﻗﻞ ذﻫﻨﯽ )دراﺧﺘﯿﺎر داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺗﺎ در ﺻﻮرت از کارافتادن وسایل سمعی بصری بتوانید از آنها استفاده کنید

58 - اﮔﺮ ﺳﺆال ﮐﺮدن از ﺷﻤﺎ روﻧﺪ ﺳﺨﻨﺮاﻧﯽ را ﮐﻨﺪ ﻣﯽﮐﻨﺪ، ﺷﻤﺎ ازﻣﺨﺎﻃﺒﺎن ﺳﺆال ﮐﻨﯿﺪ 59 - ﺣﺪاﮐﺜﺮ ﺑﯿﻦ 20 ﺗﺎ54 دﻗﯿﻘﻪ (ﯾﻌﻨﯽ ﺑﻪ اﻧﺪازه داﻣﻨﻪ ﺗﻮﺟﻪ ﯾﮏ ﻓﺮد ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ )ﺻﺤﺒﺖ ﮐﻨﯿﺪ 60 - در ﺻﻮرت اﻣﮑﺎن ﯾﮏ ﺳﺨﻨﺮان ﻣﻌﺮوف را ﺑﻪ ﺳﻤﯿﻨﺎر یا کنفرانس دعوت کنید

61 - ﺑﻪ ﻃﻮر ﻣﻨﻈﻢ ﺑﺮرﺳﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ آﯾﺎ ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺷﻤﺎ آﻣﻮزشﻫﺎی ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز ﺧﻮد را درﯾﺎﻓﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﯾﺎ ﺧﯿﺮ 62 - از ﺳﺎﯾﺮ ﻣﺪﯾﺮان ﺑﭙﺮﺳﯿﺪ ﮐﻪ آﯾﺎ ﻣﺎﯾﻠﻨﺪ در ﺳﻤﯿﻨﺎر ﺻﺤﺒﺖ ﮐﻨﻨﺪ ﯾﺎ ﺧﯿﺮ 63 - اﮔﺮ ﻣﯽﺧﻮاﻫﯿﺪ ﻣﺤﻞ ﺟﺪﯾﺪی را ﺑﺮای ﺑﺮﮔﺰاری ﺳﻤﯿﻨﺎر اﻧﺘﺨﺎب ﮐﻨﯿﺪ، از ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻗﺒﻼً از آن اﺳﺘﻔﺎده ﮐﺮده اﻧﺪ ﺑﺎزﺧﻮرد ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ 64 - اﮔﺮ ﻣﯽ ﺧﻮاﻫﯿﺪ « ﻓﺮوش ﻧﺮم» داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ، ﻣﻨﻈﻮر ﺧﻮد را ﺑﻪ ﺷﮑﻞ ﺳﺆال ﻣﻄﺮح ﮐﻨﯿﺪ 65 - اﻋﺘﺮاﺿﺎت ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﺎﻟﻘﻮه را ﺑﻪ دﻗﺖ ﮔﻮش ﮐﻨﯿﺪ - ﮔﺎه ﺳﺮﻧﺦﻫﺎﯾﯽ ﺑﻪ دﺳﺖ ﻣﯽآورﯾﺪ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ را در اﻣﺮ ﻓﺮوش ﮐﻤﮏ ﻣﯽ کنند 66 - از ﯾﮑﯽ از ﻫﻤﮑﺎران ﺧﻮد ﺑﺨﻮاﻫﯿﺪ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎی ﺗﺠﺎری ﺷﻤﺎ را ﺑﺨﻮاﻧﺪ ﺗﺎ از واﺿﺢ ﺑﻮدن آﻧﻬﺎ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺷﻮﯾﺪ

67 - ﻫﺮ ﻓﺮوش را ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﯾﮏ ﺗﻤﺮﯾﻦ ﻣﺸﺘﺮک ﻣﯿﺎن ﺧﻮد و ﻣﺸﺘﺮی در ﻧﻈﺮ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ

101 نکته کاربردی در ارﺗﺒﺎط ﻣﺆﺛﺮ (3)
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 25
  • بازدید کننده امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 233
  • بازدید سال : 2316
  • بازدید کلی : 6855
  • کدهای اختصاصی